Народна странка

Алексић: Власт пет година не може да заврши пет километара аутопута Крагујевац-Баточина

Алексић: Власт пет година не може да заврши пет километара аутопута Крагујевац-Баточина

Први потпредседник Народне странке и народни посланик Мирослав Алексић изјавио је данас да држава пет година није у стању да изгради пет километара аутопута између Крагујевца и Баточине, иако је то обавеза коју је преузела на основу уговора са Фијатом из 2009. године.

Алексић је на конференцији за новинаре у Крагујевцу рекао да је до 2014. године изграђено 20 километара деонице између тог града и Баточине, а да од тада власт предвођена Српском напредном странком не може да заврши последњу деоницу у дужини од пет километара.

Он је подсетио да је председник Србије Александар Вучић маја 2017. године рекао да ће та деоница аутопута бити завршена до јуна 2018. године а да сада стижу најаве да ће радови бити завршени до краја године.

"Наравно, нису ни почели, нити фирма која би требало да изводи радове, чини ми се Крагујевац-пут, има икакве најаве о почетку радова. Ми чекамо овај аутопут као што чекамо златно доба. И сваке године само што није", рекао је Алексић.

Алексић је навео да власт жели да "све време кроз медије" представи стварност другачијом него што јесте, па тако имамо "Потемкинова села у која се бацају милиони, попут аеродрома 'Морава' у Краљеву, који ради само два сата недељно и то средом од 12 сати до 14 сати".

Алексић је поново упитао зашто је градња Моравског коридора поскупела за 300 милиона евра, пошто је законом предвиђено кредитно задужење од 800 милиона евра за тај пут.

"Министарка Зорана Михајловић каже да то можда неће бити та цена и да ће се 'видети' колико ће да кошта када се заврши комплетна пројектна документација. То кад каже да се не зна цифра, ја сам готово сигуран да она неће бити 600 милиона евра или 700 милионам, него може да буде само 900 милиона или чак милијарду евра" рекао је Алексић.

Додао је да је 2014. године једна од три кинеске компаније која је желела да гради Моравски коридор дала понуду од 520 милиона евра, односно да је за изградњу тог и Фрушкогорског коридора од 27 километара, тражила 642 милиона евра.

(Бета)