Народна странка

Омладина Народне странке: Дигитална Србија још једна напредњачка обмана

Омладина Народне странке: Дигитална Србија још једна напредњачка обмана

Председник Омладине Народне странке Иван Гајић изјавио је данас да у процесу дигитализације нису постигнути готово никакви резултати, док премијерка Ана Брнабић заснива почетак предизборне кампање хвалећи се непостојећим успесима.

„Док се напредњачки функционери возе летећим аутомобилима који постоје само у спотовима њихове кампање 'Дигитална Србија', у стварности спрема нове намете од 1. јануара 2020. године за сектор информационих технологија, уместо да смањи порезе и подстакне развој те области“, навео је Гајић у писаној изјави.

Гајић је навео да се у развијеним државама фирме отварају у просеку за један сат уз трошкове од 2.000 динара, док у наводно дигитализованој Србији још не постоји ниједан „шалтер за све“, а трошкови су вишеструко већи.

Председник Омладине Народне странке је истакао да су финансије највећи проблем младих предузетника, јер се „средства која се дају старт-аповима кроз субвенције градова или агенција могу искористити искључиво“ за трошкове закупа унапред одређених простора за рад, а условљени су и да за књиговодствене и правне услуге ангажују унапред препоручене агенције.

„Тако се средства која су им додељена прослеђују фирмама чији су власници блиски режиму и владајућој странци, што је класичан облик корупције“, навео је Гајић.

Резултати овакве политике су такви да је, према подацима АПР-а, у 2018. години избрисано 3.985 друштава, односно 1.000 више него у 2017. години, и чак 22.123 предузетника, што је за 2,8 одсто више него у 2017. години.

„Ови подаци се не могу чути ни у једној изјави Ане Брнабић, већ се кроз контролисане медије блиске режиму пласира само број новоотворених фирми. Једини резултат на овом пољу који је постигнут јесте огроман број кол-центара који добијају субвенције и до 10.000 евра по радном месту, а младе у Србији претварају у мануелну и јефтину радну снагу“, навео је Гајић.