Поводом данашњег јавности, којим руководство ЈГСП "Нови Сад" обавештава грађане нашег града о томе да је приморано "да од 26. јануара на дневном нивоу откаже поједине поласке ГРАДСКИХ линија", указао бих на пет чињеница.
Прво, у својој 111 година дугој професионалној и часној историји овакав скандал се никада није догодио у организацији јавног превоза. И у време санкција, бомбардовања и рушења мостова, Нови Сад је узорно функционисао, укључујући и јавни превоз. Било је тешко, али организовано и без застоја.
Друго, проблем није погоршана "епидемиолошка ситуација", како се наводи у саопштењу, него потпуна неспособност градоначелника Новог Сада Милоша Вучевића и руководства ЈГСП "Нови Сад".
Треће, проблем са короном траје већ две године, па ипак је градски превоз, пре свега захваљујући пожртвовању и радној дисциплини возача - успешно функционисао.
Четврто, руководство није на време реаговало на чињеницу да у последњих пет година постоји проблем недостатка возача. Уместо да превенира проблем и иде у сусрет његовом решавању, они су потпуно запустили и занемарили ову мањкавост у раду предузећа.
Пето, на основу саопштења остаје потпуно нејасно на којим линијама и у којим временским интервалима аутобуси неће саобраћати.
Грађани су упућени на сајт предузећа и "НСмарт апликацију за мобилне телефоне"?!
Ефектније од тога је да грађани "гледају у пасуљ", када стижу аутобуси!
Од оснивања до данас бити возач у ЈГСП "Нови Сад" није било обично радно место него статусни симбол поузданости и одговорности.
Градоначелник Новог Сада Милош Вучевић и актуелно руководство успело је немогуће - до краја су упропастили и ово предузеће.
Борислав Новаковић,
председник Градског одбора Народне странке Нови Сад